Класний керівник

«ПОСВЯТА В СТАРШОКЛАСНИКИ».
Мета: під час проведення щорічного вечора – конкурсу «Посвяти в старшокласники» в нестандартній і цікавій формі представити колектив учнів 9 класу, допомогти дітям усвідомити важливість і відповідальність бути старшокласником; розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення; сприяти згуртуванню учнівського колективу; виховувати повагу до вчителів, бажання продовжувати вчитися у старших класах.
Вед: Доброго вечора, дорогі друзі!
Вед: Ми раді вітати вас у нашій залі .
Вед: Давно вже стало доброю традицією в кінці жовтня посвячувати наших 9-класників у старшокласники.

Вед: Довідка: Старшокласником вважається особа чоловічої або жіночої статі, яка досягла 14-річного віку і без «хвостів» перейшла до 9-го класу, знає в обличчя, по імені, та по батькові усіх вчителів школи, техпрацівників, а також добре знає центральні входи в школу та чорні виходи з неї.
Вед:Тож запрошуємо до зали кандидатів на звання «старшокласник»
Каріна. Стрункість, витончений стиль дуже личить леді цій. Тут не тільки гарна врода, І не завжди діло в моді, Просто світиться у ній Вогник щастя і надій, що покличе у дорогу і зігріє серце їй.
Альона. Задумливий і вишуканий стиль — Це особистий стиль її життя. Вона дорогою складних шко­лярських миль По дійсності іде у майбуття. А з усмішкою, мов у Мони Лізи, Що теплотою зігріває нас, Вона долала труднощі, капризи І дивувала стриманістю клас.

А Ліля дівчина серйозна і поважна, Зосереджена завжди... У школі досвіду чимало вона, навчаючись, дістала І вибрала одну стежину, щоб долі відшукать перлину.

Ігор: Він часто на уроках непоміт­ний, Проте він чемний, людяний, привітний. Таке ім'я прекрасне має він — Він мрій своїх блакитних властелін. І мрії ті здійсняться неодмінно, І буде він навчатися відмінно.

Антон К: Ця особистість — тип неорди­нарний, Допитливий, на вроду дуже гарний. І серце добре має він, і добру вдачу. Як дуже схоче, зробить і задачу, Тому завзяття він ніколи не втрачає І вже на витримку він іспити складає.

Міша: Він завжди школу захищає, у спортивних змаганнях участь приймає. У цього юнака міцна закалка. Він — чемний, дуже добрий, гарний, працьовитий, Йому б медаль можна б було вручити якби охоти до науки трохи мав й частіше за підручники сідав.

Антон С: Серед друзів він такий один. Стильний, модний. Чорний лі­музин Він собі придбає, так і знайте, Ви лише за ним спостерігайте.. А товариш він — просто клас! І співом своїм він дивує усіх нас. Веселістю чарує , і сміх нам дарує.

Ростислав: Хоч в навчанні він не ас, але помічник вдома просто клас! Рідню свою щиро поважає. Друзів багато має. Добрий, стриманий, привітний .Не пихатий не амбітний.

Уч. Лише два місяці пройшло. Як ми прийшли у старші класи. Нас закрутило, понесло життя насичене й прекрасне .

Уч. Вже вибори у нас були . Найкращих у раду висували. Доручення для кожного знайшли, Щоб дух командний і натхнення не зникали.
Уч. Ми прийшли вам розказати Про яскравий дев’ятий клас, Чим живемо, показати, Здивувати усіх вас.
Уч. Нас вісім. Ми є клас. І слова оці про нас. Дівчатка гарні, романтичні, А хлопці мужні і практичні. Всі дружно й весело живуть. Всі знають як нас кличуть тут. Дев’ятий клас, клас! (Двічі )

Уч. Хто не дуже любить вчитися, а більше веселитися? Сміливий хто і гомінкий? Хто щирий, добрий отакий? Бешкетники хто й пустуни? Вгадайте дружно – хто це? –Ми!!!Дев’ятий клас, _ клас! (Двічі)

Звучить пісня у виконанні К.Новодворської «Лише на Україні»

Уч. Ми як претенденти на звання Старшокласника хочемо внести корективи в Статут школи щодо обов’язків та прав учнів старшої ланки:
  1. Прибігати до школи без запізнень на перший урок з палаючими від допитливості очима.
  2. З вовчим апетитом поглинати всі знання, щоб достойно і без шпаргалок здати перші в житті екзамени.
  3. Знання – стають для нас основним багатством і є під пильною охороною батьків.
  4. Ділитися з ближнім по парті не тільки їстівним припасами, а й розумною думкою, а у випадку гострої необхідності виконаним домашнім завданням.
  5. Підтримувати вогонь любові і поваги до учителів та адміністрації, запалений 9 років тому.
  • І ніколи не прикурювати від цього вогню.
  1. Хлопцям не направляти свої полум’яні погляди на дівчат, а виключно на знання в цілях пожежної безпеки.
  2. З достоїнством нести високе звання «Старшокласник Степанівського НВК» і ніколи не потрапляти в гарні списки РВВС, КРУ, ЦРУ і директора школи.
  3. Пам’ятати про обов’язки перед батьками і старатися тільки днювати в школі, а ночувати вдома.
  • Тобто, робити все, щоб нами гордилися і пишалися наші батьки і вчителі.
А зараз новини.
Кл.кер. У результаті дослідження, проведеного на початку 2015 – 2016 н.р. було встановлено наявність у школі органічної форми життя у вигляді учнів 9 класу. Серія експериментів, проведених учителями нашої школи, показала високу життєздатність згаданої групи організмів.
Зав. Позитивні рефлекси та реакції організмів на зовнішні чинники дозволяють стверджувати, що цей вид придатний для існування в старшій школі й може бути випущений на волю наприкінці поточного навчального року.
Уч. Учні 9 класу вминулому навчальному році провчилися 162 дні, відвідали 24359 уроків, із яких через поважні причини (захворів, проспав, склероз, розлад шлунка, мама випрала штани, був у бабусі і просто облом) пропустили 2854 уроки. Звичним явищем для учнів було запізнитися, з’явитися за 5 хвилин до закінчення уроку з незадоволеними криками «чому урок розпочали без мене» або «не чув дзвінка». Отримали 20 доган від учителів, 57 попереджень від завучів, 134 «втика» від класного керівника.
Вед: Пропонуємо вам гру «Чи знаю я своїх учнів?»
Вед: Шановні класні керівники і учні просимо вас стати спиною один до одного. Класний керівник і учень відповідають одночасно на запитання ведучого, вибираючи одну з трьох відповідей «а»,чи «б», чи «в» і сигналізуєте про це картками. А уважне журі слідкує і підраховує кількість відповідей, які співпали і у класного керівника, і в учня.
Перше запитання:
  1. Учню треба піти з уроків він:
а) підійде до дирекції,
б) підійде до класного керівника,
в) все одно піде.
  1. В учня погана оцінка по історії:
а)класний керівник попросить вчителя з історії,
б) класний керівник залишиться байдужим,
в) буде діяти інакше.
  1. Учитель – предметник вимагає викликати батьків учня до школи:
а) класний керівник викличе не розібравшись,
б) переконає учителя, що цього більше не повториться,
в) вчинить по – іншому.
  1. Учень пішов з уроку і зустрівся з класним керівником:
а) учень повернеться до школи,
б) піде далі у своїх справах,
в) вчинить по-іншому.
5. Після уроків не прибраний клас
а) класний керівник візьме когось із класу і заставить прибрати,
б) прибере сама,
в) попросить батьків прийти на допомогу.
6. Що краще уміють робити учні 9 класу:
а) співати,
б) танцювати,
в) інсценувати казку.

Казка на новий лад про колобка.

Музична заставка.
Шкільні анекдоти Один хвалько каже іншому: — Чув про Атлантичний океан? — Так. — Я його переплив. — А ти чув про Мертве море? — Так. — Я його вбив. ***
Мати (синові, що останнім часом почав говорити лайливі слова):— Славчику, якщо пообіцяєш мені ніколи не казати «до дідька», то я дам тобі гривню.
Славчик: — Гаразд, мамо. Але я знаю ще одне слово, яке коштує шість гривень.

Син, вбігаючи до батька в кабінет: — Тату, я на хвилинку, тільки попрощатися.
Батько:— Ти спізнився, мій дорогенький. Мама вже забігала прощатися й вигребла все, що було в моїх кишенях.

Приходить син «нового» українця до батька й каже: — Тату, ти мені обіцяв дати одинадцять доларів, якщо я отримаю «одинадцять» із математики. Так ось, учоpа вчителька мені поставила «шість», а сьогодні — «п’ять». Разом буде «одинадцять». Давай обіцяні бакси!
Hема базаpу, — відповідає батько й дістає гроші. — Ось тобі один долаp, а ось ще один. Разом — одинадцять! Учи й далі так математику, синку! ***

Батько переглядає щоденник сина: — Так, арифметика — відмінно, поведінка — 2. Що тебе, шибенику, питали?
Скільки буде п’ять разів по сім, — одказує син.
Ну, а ти що сказав?
Тридцять п’ять. А вчителька знову: «Скільки буде сім раз по п’ять?»
А що, воно хіба не один чорт? — здивувався батько.
Та й я так само відповів. ***

На уроці хімії. — Михайле, у тебе якого кольору розчин?
Жовтого.
Молодець, сідай. А в тебе, Васю?
Червоного. — Теж непогано, сідай. А в тебе, Вовочко?
Коричневого. — Двійка! Класе, лягай!!!

Уч. І на закінчення про погоду. Найважливіше в школі — це погода. А що нам обіцяє шкільний гідрометцентр? (На фоні географічної карти.) У школі в найближчі часи очікується сонячна погода: в центральному корпусі — легкий землетрус від учнів початкових класів. Найбільше постраждають учителі від радісних шумів і криків. Також до них наближається повний штиль осінніх канікул. Біля кабінету хімії можливі опади у вигляді окису свинцю або ртуті. В географічному корпусі після появи учителя географії буде сонячно й тепло. В другій половині дня , після відвідування їдальні очікується 12-бальний шквал оцінок

Вед: Дякуємо нашим учасникам і журі просимо підвести підсумок.

Вед: Наші дев’ятикласники довели, що вони активні, творчі, артистичні.
Вед: Тому ми з радістю приймаємо їх в ряди старшокласників.
Вед: Перша частина вечора підходить до завершення.
Вед: І нам, ведучим, хочеться побажати міцних знань, гарних підсумкових оцінок, легких контрольних і залікових робіт.
Вед: І звичайно веселого настрою на дискотеці.

Звучить пісня «Їдим, їдим в сусіднє село на дискотеку»

Немає коментарів:

Дописати коментар